فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

اومدن بابایی

1391/8/26 23:45
نویسنده : مامانی
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم. بابایی بالاخره اومد پیشمون. دیشب 3 نصفه شب رسید! منم بیدار مونده بودم. کلی هم حال تورو پرسید. اطاقتم دید و خوشش اومدقلب

امروز کلی کار کردم. وسایلی که بابایی آورده بود رو مرتب کردم. وقتی فکر میکردم چند ماه دیگه دوباره باید بذارمشون تو چمدون اعصابم خورد میشدعصبانیولی باز هم خدا رو شکر .تقدیر ما هم اینه دیگه عزیزم.

دیشب بعد از مدت ها رفتم خونه مامانم اینا. مامانم هم کلی لباس و وسیله که یادگاری از من نگه داشته بود بهم داد که بذارم تو اتاقت. انقد کوچولوان. یعنی مامانت یه زمانی اونقدی بوده!متفکر فک کن اون لباسی رو هم که اولین بار توی بیمارستان تنم کردن  مامان بزرگت نگه داشته!تعجب کلی هم لباس برام دوخته بوده که همه رو آوردم شستم و چیندم تو یکی از کشوهات. مامان بزرگ خیلیییییییی مهربونی داری امیدوارم قدرشو بدونیلبخند

 خدا رو شکر که بابایی هم به سلامتی اومد. دیگه باید منتظر اومدنت باشیم‍! انشالله این هفته میرم دکتر که دیگه تکلیف زایمانم مشخص بشه چون دفه قبل که بهم گفت هنوز زوده و 2 هفته دیگه میگم. امدوارم هر چی که هست سزارین یا طبیعی خیر باشه و خدا کمکم کنه. شما هم برای ما دعا کنین...بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهتــــــــ❤ـــــــــاب
26 آبان 91 23:52
سلام مامانی چطوری؟ دخمل نازمون چطوره؟؟؟
چه جالبه که احساساتمون یکیه منم دقیقا حس شما رو دارم
شما خوبه همین روزا نینیتو بغل میکنی من طفلک یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهههههههههه ماه دیگه باید صبر کنم...
زایمان هم طبیعی یا سزارین انشاءالله که خیره عزیزم

سلام عزیزم ممنون.التماس دعا.
فاطمه قنبری
26 آبان 91 23:58
انشالله که سالمه

انشالله. ممنون

نی نی و مامی
29 آبان 91 20:57
سلام خوبی مامانی؟؟دخملی خاله خوبه؟چه خبر بالاخره این دخمل ناز کی زمینی میشه؟؟


سلام عزیزم . مرسی . شماچطوری؟ بهتری؟ تاریخ زایمان طبیعی که 3 هفته دیگه ست ولی هنوز دکتر بهم نگفته سزارین یا طبیعی!




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد