فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

هدیه خدا

بدون عنوان

1392/7/24 20:35
نویسنده : مامانی
350 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم خوبی عزیزم.? مامانی بالاخره با تبلت اومد!! الان روی پام  خوابیدی منم از فرصت استفاده کردم و اومدم...

هفته قبل چند روزی رفته بودیم  مشهد، خیلی زمانش کم بود و من بیشتر هوایی شدم!!!  غربت خیلی سخته ...از شانس من تو هم سرما خورده بودی هم دندونت داشت در میومد و هم پشه پشت پلکت رو نیش زده  بود و حسابی باد کرده بود   ! میبینیچه خوش شانسیم....

دنون سومت بالاخره 10 ماهگی  از بالادراومد و دندون چهارم هم 4 روز بعد از کنارش دراومد و یکم راحت شدی!

سرما خوردگیت هم 10 روزی طول کشید و تازه یه کم بهتر شدی  البته هنوز بینیت یکم  گرفته...

چیزی که این روزا خیلییییییییی اذیتم میکنه خواب شبته که همچنان خیلیییییییی بده و یکسره بیدار میشی. دیشب 5 صبح خوابیدم از دست شما ! آخه چرا خوابت اینجوریه?  انگار همش بیدار میشی منو چک کنی که هستم یا نه،،، با این حساب فکرنمیکنم حالا حالاها بتونم جدا بخوابونمت...

راستی از دیروز الو کردنو یاد گرفتی و با همه چی الو میکنی! بیشتر از همه با کنترل تلویزیون! قربونت برم ..

.

 

راستی امروز عید قربان بود ، عیدت مبارک!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد