فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

هدیه خدا

آذر خاطره انگیز...

1392/9/1 13:11
نویسنده : مامانی
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ، نمیدونم چرا نوشتنم نمیاد، 2 تا پست نیمه تمام ارسال نشده هم دارم  که احتمالا پاک خواهند شد!

فقط اومدم  به دختر گلم  شروع ماه آذر رو تبریک بگم، ماهی که  تو فرشته کوچولو توش به دنیا اومدی.  دارم یه سری کارا برای تولدت میکنم ، انشاله میریم پیش خونواده هامون و جشنتو اونجا میگیریم. جمعه هفته دیگه من و تو با هم  میریم و یکی دو روز بعدش هم بابایی میاد...

باورم نمیشه دخترم ، داری یکساله میشی قربونت برم. هنوز تنهایی راه نمیری ، به همه چیز هم میگی د د ! 

 

این چند وقت خیلی تو محل کارم درگیر بودم، هر روز  مسایل اعصاب خورد کن، حسابی قاطی کرده بودم ، حتی میخواستم محل کارم رو عوض کنم، هنوز هم تو فکرش هستم  تا ببینم خدا چی میخواد. امیدوارم سر این یک هفته ای که میخوام برم پیش خونواده ام اعصابمو به نریزن... نمیدونم...

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد