فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

اولین رستوران سه نفره

1391/12/11 14:56
نویسنده : مامانی
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خانوم کوچولوی خودم. دیروز من و تو وبابایی برای اولین بار 3 نفری ناهار رفتیم بیرون! اولش یکم گریه کردی ولی بعد لا لا کردی. بابایی باورش نمیشد که خوابیدی و میتونیم بیرون با یه نی نی ناهار بخوریم!نیشخند بعد ناهار هم یکم دور زدیم وتو هم بیدار شده بودی و از پنجره بیرونو نگاه میکردیمژه بعد برگشتیم خونه . تجربه خوبی بود و خوش گذشت قلب دیگه داری خاااانوم میشی قربونت برم.

یه چند روزی بود که خیلی بی قراری میکردی و برای هر چیز کوچیکی جیغای وحشتناک میزدی . طوری که صدات گرفته بود! بعدا بنده کشف کردم که از شکلات خوردن زیاد منه که بی قرار میشی (شکلات کاکائویی و تلخ) بعد که خوردنشو قطع کردم خیلیییییییییی بهتر شدی . میدونستم که توی شیر دهی نباید زیاد شکلات و چای و قهوه و اینا خورد ولی فکر نمیکردم تا این حد موثر باشه. اینو برای مامانا گفتم که شاید به دردشون بخوره.

فردا مهمون دارم. از طرفی سه ماهگی شما هم تموم میشه . میخوام یه جشن کوچولو به مناسبت پایان سه ماهگی برات بگیرم. امیدوارم همکاری کنی!!!چشمک ظهر هم بردمت حموم که برای فردا خوشگل باشی!ماچ

در پایان سه ماهگی دیگه کم کم قیافه های آشنا رو میشناسی و براشون دست و پا تکون میدی. تو کریر هم که میذارمت میخوای سعی کنی بلند شی! روی شکم هم که میذارمت سرتو قشنگ میاری بالا و یکم دور وبرت رو نگاه میکنی. خیلی دلت میخاد باهات حرف بزنن و تو هم به زبون خودت جوابشونو میدی و میخندیقلب(البته اینکارو که از 2 ماهگی انجام میدادی).

چند روزه حسااااااااااابی موهات داره میریزه و همه جا پر از موهای تو شده! انشاله به جاش موهای خوشگل در میاری عزیزم.بغل

قربونت بشم فندقی .فعلا...ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مائده(ني ني بوس)
12 اسفند 91 12:50
ماشالا اين فندقي شما چه كارهايي ميتونه بكنه


ممنون عزیزم.
مهدیه
12 اسفند 91 15:33
سلام
سه ماهگی مبارک
من که هنوز جرات نکردم با نی نی برم رستوران. می ترسم بی قراری کنه بهم خوش نگذره کللللللا پشیمون بشم!!!

سلام.آره منم می ترسیدم ولی خداروشکر خوابید.

مامان آیهان کوچولو
12 اسفند 91 16:06
ماشاالله چه زود 3ماه تموم شد همینه هاااا همیشه میگن بچه ها زود بزرگ میشن.
دلم میخواد این روزایی که دارین زودی زمان بگذره و واسه ما هم باشه
فندقی رو از طرف منم بوووووووووسش کن و 3ماهگیشو تبریک بگو.[hr
انشاله حتما هست. ممنون عزیزم.


مامان آیهان کوچولو
19 اسفند 91 16:19
مامانی چرا خیلی وقته نیستی؟

زود میام عزیزم
مهدیه
21 اسفند 91 9:23
سلام
اگه موافقی خاطره ی زایمانت رو تو وبلاگ جدیدمون ثبت می کنیم!

سلام باشه اگه فرصت کنم مینویسم
مامان آیهان کوچولو
21 اسفند 91 14:11
خیلی وقته نیستینهاااااااااااااا

خیلی گرفتار بودم. زودی میام

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد