فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

مامان خوابالو

1391/5/14 0:28
نویسنده : مامانی
233 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. من حسابی ساعتهای خوابم به هم ریختهههههههخمیازهناراحت دیر خوابم میبره. مثلا 5 -4 صبح! از اون طرف با کوچکترین صدایی هم بیدار میشم... برای همین صبحها خیلی دیر بیدار میشم . صبح که چه عرض کنم ظهر 12-1 به زور پا میشم. همه کارام به هم میریزهعصبانی از طرفی نگران نی نی هم میشم که مثلا 12 ساعت چیزی نخورده! الهی بمیرمگریه نی نی جون از دست مامانی ناراحتی؟؟؟ چکار کنم آخه عزیزم؟؟؟ از عوارض بارداریه دیگهیولنگران خدایا کمکم کن...دل شکسته

تازه یه چیز دیگه : اینجا خیلی تنهاییم گریهمنم دوس دارم مثل بقیه برم بگردم مهمونی برم مهمون بیاد برای نینی برم خرید کنم ولی افسوس که خیلیی کم پیش میاد با این درس و گرفتاریافسوس

نی نی ناز خوشگلم مواظب خودت باش عزیزم. برای مامانی هم دعا کنماچبغل قربون فندقم برم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بعد از اين
17 مرداد 91 1:27
ماماني جون من تمام اين هشت ماه رو تا الان شبانه‌روزي 12 ساعت خوابيدم...واقعا خوابم ميومد! اصلا غم به خودت راه نده، براي ني‌ني خيلي هم خوبه..يعني به بدنت گوش کن در واقع، اگر اينجوري بدنت راحته خيالت راحت باشه واسه ني‌ني هم خوبه.

قالبت خيلي قشنگ شده!
راستي يک پيشنهاد هم دارم، البته خودت بايد تصميم بگيري ولي اگه مي‌]خواي وبلاگت آخر و عاقبتي باشه تا آرشيوت خيلي سنگين نشده برو روي سرورهاي ديگه که سابقه‌دار تر هستند..مي‌توني از وبلاگهاي بقيه مدل کامنتها و اين چيزهاشون رو مقايسه کني و انتخاب کني. فکر کنم اين ني‌ني وبلاگ خيلي آخر عاقبتي نباشه...الان هم وبلاگ هم کامنتدونيت رو به سختي مياورد.

مرسی عزیزم از راهنماییت . سعی میکنم در اولین فرصت این کارو بکنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد