فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

دلتنگی

1391/5/22 19:46
نویسنده : مامانی
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامانیماچ قربونت برم الان مامانی یکم دلش گرفته! آخه اکثرا توی خونه ام.هوا هم بیرون خیلی گرمهزبان چند شب پیش با بابایی رفتیم کنار دریا از بس مرطوب بود خیس آب شدیم برگشتیم!خنثی

نی نی جون آخر هفته میریم شهر خودمون شاید برم دنبال تخت و کمد و کالسکه و... یه عروسی هم دعوتیم. آخه من با این شکم چی بپوشم؟؟؟؟افسوس

کوچولوی نازم داری روز به روز بزرگتر میشی منم احساس میکنم الان میترکم! پس این چند ماه باقیمونده رو باید چکار کنم؟؟؟ نازه یه امتحان هم باید برم بدم. خدا کنه خیلی سنگین نباشمیول امتحان قبلیم که تو خیلی نی نی خوبی بودی چند بار هم سر امتحان بهم لگد زدی! قربون دست و پای کوچولوت برم...

 

عزیزم دیشب خیلی برات دعا کردم . امیدوارم خدا مستجاب کنه...لبخند خدانگهدار قربونت برمقلببای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بعد از اين
24 مرداد 91 2:54
شما کجايين ماماني؟ واي خريد ني‌ني خيلييييي کيف داره...خوش به حالت که هنوز اولشي. بري توي مغازه‌هاش جيگرت حال مياد
من ديگه هم از نظر بودجه و چيزهايي که مي‌خواستم بخرم خريدهام رو کردم...ولي باز هم هي دلم مي‌خواد!

همین دور و برام عزیزم ولی وقت نمیشه بنویسم! آره منم خیلییییییییی دوست دارم.

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد