فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

اولین سلام به نی نی

1391/5/8 1:28
نویسنده : مامانی
234 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی خوشگلم سلام . حالت چطوره مامانی؟ قلب قربونت بشم زودتر از اینا باید باهات حرف می زدم ولی نشد ببخشید. عزیزم تو الان 20 هفته و 3 روزته. ای فینگیلی! عزیزم بذار داستانت رو از اول شروع کنم:

اول اینکه خوشگلم شما برای اومدن  خیلی عجله داشتی و راستش بدون برنامه ریزی اومدی کوچولو! اولش ما حسابی شوکه شدیم آخه من و بابایی هر دو مشغول درس و امتحان بودیم اونم تو یه شهر دیگه و دور از خانواده. سه ماهه اول خیلی سخت گذشت هم اوضاع روحیم خوب نبود و هم تهوع داشتم. همش هم بی حوصله و خوابالو بودم! جوری که مامان بزرگت 10 روزی اومد پیش ما. خلاصه تازه داشتم یکم بهتر میشدم و از بارداری لذت می بردم که رفتم دکتر و اونم گفت باید سرکلاژ بشم .با اینکه هیچ مشکلی نداشتم. حالا 2 تا امتحان سخت هم داشتم! خلاصه بخیر گذشت عزیزم . الان خوبم.

مامانی بدون من و بابایی خیلی دوست داریم. من چند بار خوابتو دیدم : یه دختر نازنازی ! فدات بشم کوچولوی من . بازم برات مینویسم . مواظب خودت باشماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
9 مرداد 91 14:44
چه جالب مامان و بابای درس خون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد