فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

حرف زدن با نی نی

1391/5/8 15:10
نویسنده : مامانی
326 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم تو یه مامان کم حرف داری . البته همیشه تو دلم باهات حرف می زنم ولی بلند نه! خجالت

مامانم همش میگه با بچه حرف بزن! چکار کنم خوب نمی تونممممم...البته بیشتر به خاطر اینه که درس دارم بذار درسامو بخونم دیگه همش باهات حرف می زنمدروغگوالهی فدات بشم بدون که خیلی دوست دارم .

احساسم اینه که تو یه دختر آروم و خوشگلو نازی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بعد از اين
8 مرداد 91 21:43
مبارک باشه ماماني...اميدوارم دوران خيلي خوبي باشه بارداري برات، شما هم وضعتون مثل ماست پس...ولي ني‌ني اينقدر با خودش خير و برکت مياره که همه سختي‌ها پيش چشم آدم بي‌اهميت ميشه. يک کم صبر کني اثراتشو مي‌بيني توي زندگي‌ات







مرسی عزیزم. آره واقعا همینطوره که میگی.مرسی که بهم سر زدی

مامان پویا - احمدی
9 مرداد 91 1:36
سلام مامانی خوبی عزیزم؟
به امید اینکه یه روز بیام اینجا و عکس گل دخترتو ببینم
ایشالا صحیح و سالم
آروم و خندون


مرسی عزیزم؛ لطف کردی سر زدی
حمیده
9 مرداد 91 12:25
با سلام نی نی مبارک باشه و ان شاء الله به سلامتی به دنیا بیاد شرمنده سوالی داشتم من در حاملگی اولم سرکلاژ شدم و استراحت مطلق الان شما هم استراحت مطلق هستید یا فعالیت مشکلی نداره ممنون می شم پاسخ بدبد.

سلام ممنون. من 2 هفته استراحت مطلق داشتم و بعد از اون دکتر گفت فقط کارهای جزیی رو انجام بدم و مثلا زیاد راه نرم یا خیلی سرپا نباشم.

م ر ی م
9 مرداد 91 13:55
مبارک باشه عزیزم ایشالا دخمل نازت بدنیا که اومد اونقد باهاش حرف بزنی که نگو

مرسی امیدوارم!

مامان نازنین
10 مرداد 91 14:24
سلام عزیزم منم مثل تو انتظار میکشم واقعا سخته میفهمم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد