فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

بازگشت!

1391/6/3 19:56
نویسنده : مامانی
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم. چطوری مامانی؟ ما امروز بعد از یک هفته برگشتیم شمال. خونه خوب بود وخوش گذشت. کاش بیشتر بودناراحت خوشگلم برات اکثر وسایلتو گرفتم تخت و کمدت رو هم سفارش دادم . قربونت بشم کوچولوی منقلب

یه روز هم با هم رفتیم شنا . خیلی خوب و آرامش بخش بود . فک کنم تو هم خوشت اومده بودچشمک کاش میشد هر هفته برم...

یه عروسی هم با دخترم رفتم بالاخره! همش با خودم میگفتم اگه الان اینجا بود این کارو میکردم این لباسو تنش میکردم اینجا میشست ... خلاصه همش یادت بودم نی نی نازم. تو هم دختر خیلی خوبی بودی و من اذیت نشدم.ماچ

خلاصه این یه هفته خیلی خوب بود . فقط من تنبلی کردم و درس نخوندم. الان هم خیلی کسلم! خمیازهاحتمالا از فردا شروع میکنم .یول خدایا خودت کمکم کن. تو هم برای مامانی دعا کن دخترمقلب

خیلی خوشحالم که خدا بهم یه دختر داده. الهی فداش بشم. دلم میخاد از این مادر و دخترایی باشیم که با هم مثل دوست میمونن ... لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بعد از اين
4 شهریور 91 19:29
حتما از همون مادر دخترا ميشين ماماني مهربون

ممنون عزیزم.

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد