فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

من و نی نی

1391/6/6 12:38
نویسنده : مامانی
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامانی. خوبی؟ جات راحته؟قلب قربونت برم. دیشب برات یه پیراهن نازنازی خریدم! البته فک کنم یکی دو سالگی باید استفاده ش کنیخجالت. میدونم چشم به هم بزنم بزرگ شدینگران الان توی هفته ٢٥ هستی . منم بد نیستم فقط نیتونم زیاد خم و راست بشم. نی نی جون خوب غذا بخور و بزرگ شو! چون یه دختر لپ گنده میخوامزبان قربونت برم فندقم. فعلابای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 13:56
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
نی نی و مامی
7 شهریور 91 13:09
سلام مامانی خوبی؟دخمل ناز و خوشگلمون خوبه؟
مراقب خودت و نی نی خیلی باشیااااااااا.

سلام عزیزم ممنونم. شما هم مراقب خودت باش.

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد