فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

درهم برهم

1391/6/19 13:47
نویسنده : مامانی
227 بازدید
اشتراک گذاری

١- من خیلیییییییییی هوس استامبولی کردم!خوشمزه استامبولی پر رب چرب و چیلی خوشمزه الان هم که اصلا وقت ندارم درست کنم. تازه لوبیاشم ندارم. اینجا هم که ما کسی رو نداریمناراحت اگه مامانم بود میگفتم برام درست کنه.هیییییییییییییی .....

ماه رمضونی هم خیلی هوس شله زرد کرده بودم که خونه مامان شوشو دلی از عزا درآوردملبخندمژه

2-دختر نازم هم که داره هر روز بزرگتر میشه. الهی که فداش بشمقلب

دو تا تولد دعوتیم آخر این ماه. تولد 2 تا نی نی . ولی ما که اینجاییم نمیتونیم بریم.ناراحت انشالله بهشون خوش بگذره. کی بشه برای دخترم تولد بگیرمخیال باطل. یه تولدی برات بگیرم مامان جون ... میترکونمخندهاز خود راضی

 

دختر کوچولوی نازم خیلی دوست دارم . مراقب خودت باش مژهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان هامون
19 شهریور 91 14:07
آخی ای کاش پیش هم بودیم تا من براتون استانبولی میپختم چون خودم هم خیلی هوس کردم




مرسی عزیزم.×:
نمیدونم چرا وبلاگتون باز نمیشه.




مامان بعد از اين
19 شهریور 91 18:07
آخي..آدم تا ايرانه خودکفا نميشه. اگه اينجا بودي خودت آستينات رو مي‌زدي بالا از صفر شروع مي‌کردي استانبولي رو مي‌پختي چون اميدي به اينکه به زودي ميرم پيش مامانم و مي‌]خورم نيست!




) بذار از درسا راحت بشم استامبولی هم میپزم!




پریسا
20 شهریور 91 10:50
منم به هوس انداختی که!!!


)

نی نی و مامی
21 شهریور 91 15:37
دهنم آب افتاد دختر
ایشاالله تولد بگیری منم دعوت کنی خودم بیام از اول تا آخر برقصم.


انشالله عزیزم...!
درسا کوچولو و مامان
23 شهریور 91 15:25
سلام خوبی؟ نی نی خوبه ؟ منم یه وقتایی عجیب هوس یه چیزی می کنم زورم میاد درست کنم میگن خدا حاجت شکم را زود میده


سلام . مرسی سلام میرسونه! حاجت منو که هنوز نداده!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد