فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

هفته ای که نبودم

1391/6/28 13:22
نویسنده : مامانی
219 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ظهر ! که از خواب بیدار شدم باورم نمیشد که دیگه نمیخواد درس بخونم . وای عجب حس خوبینیشخند بله بالاخره درس ما هم تموم شد. برای امتحانم 2 بار رفتم تهران و برگشتم. همش میترسیدم نکنه دختر کوچولو اذیت بشه.ولی خدا رو شکر بخیر گذشت. الهی فداش بشم که همه جا باهامه. با لگداش سر امتحان میگفت مامانی حواستو جمع کن!!!خجالت طفلک شوشو هم اذیت شد و هر دوبار باهام اومد . دستش درد نکنهقلب

کلی کار دارم که باید برنامه ریزی کنم و انجام بدم . امروز فردا هم حتما باید برم آزمایشمو بدم.

دوست دارم جییییییییییییییییغ بکشمخنده

فدات بشم دختر مامانیماچ بدون مامانی خیلی دوست داره. اگه این چند روز اذیت شدی ببخشید!مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیدا مامان پانی
28 شهریور 91 16:41
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها اموزش تزیینات سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184
نی نی و مامی
29 شهریور 91 10:02
خوش بحالت راحت شدی الان دیگه فقط به خودتو دخترت برس.


وای آره دارم نفس میکشم!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد