فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

بی حوصلگی

1391/7/4 16:38
نویسنده : مامانی
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملی. مامانی این روزا خیلی بی حوصله شده!خمیازه آخه زیاد به بیکاری عادت نداره.

از صبح که پا میشم میگم امروز چکار کنم؟؟؟؟افسوس و کاری به جز پای نت نشستن یا غذا درست کردن انجام نمیدم. بدیش اینه که اینجا هم هیچ کسو ندارم باهاش برم بیرون. دوستام هم که درگیر درس و مقشن!زبان

دوست دارم بافتنی هاتو ببافم که اون هم تا مامان بزرگت نباشه نمیشه چون میدونم وسطش میمونم. فکر میکردم بیکار بشم چقد خوش میگذرهخیال باطل البته اگه پیش خونواده بودم حتما خیلی بهتر بود ولی الان که نیستمناراحت بابایی همش میگه بیا برو اونجا تو که اینجا کاری نداری ولی من دلم نمیاد تنهاش بذارم. البته حداکثر تا آخر این ماه نمیتونم اینجا باشم چون بعدش برای هواپیما سوار شدنم مشکل پیش میاد.

راستی این روزا بدجوری هوس ترشی میکنم . انقدر چیزای ترش خوردم که موقع مسواک زدن دندونام درد میگیره!آخ بابایی نارنگی گرفته یکم ترشه نشستم با نمک و گلپر خوردم!تعجب جالبه که بدجوری هم بهم میچسبه! فقط بعدش از گرسنگی ضعف میکنمنیشخند

 

میخوام عکس چند تا از وسایلی که برای نی نی از اینجا خریدم رو بذارم. تا حالا عکس نذاشتم امیدوارم بتونم آپلود کنم!عینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نی نی و مامی
4 مهر 91 21:20
منم مثل توام.وقتی موقع درسه میگم تعطیلات بشه انقد خوش میگذرونم وقتی تعطیلات میشه میگم بیکاری خسته کننده ست
خودتو سرگرم کن.برو بیرون بگرد.واسه نی نی سیسمونی طراحی کن.یادبودارو طراحی کن اگه میخوای خودت درست کنی وسایلاشو بخر درست کن.


آره کم کم باید شروع کنم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد