فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

ما برگشتیم

1391/8/15 19:10
نویسنده : مامانی
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گلم و به همه دوستانی که نگرانم بودنقلب خدا رو شکر من و نی نی الان خوبیم. ولی نمیدونین چه روزای بدی رو گذروندم. خدا نصیب هیچ کس نکنه . خدا مثل همیشه دوسم داشت و کمکم کرد و نی نی رو برام نگهداشت. خدایا ازت خیلی ممنونم.

من یه هفته بیمارستان بستری بودم . چون مایع آمنیوتیک در حد خطرناکی کم شده بود و دکتر میگفت شاید بچه رو مجبور بشیم بگیریم... خیلی روزای بدی بود. نگرانی برای سلامتی نی نی و اینکه اگه زود به دنیا بیاد بستری میشه داشت دیوونم میکرد ولی خدای خوبم کمکم کرد و من مرخص شدم و نی نی هم خدا رو شکر مشکلی براش بیش نیومد. به خاطر این مشکلی که ÷یش اومد مجبور شدم شو شو رو تنها بذارم و بیام. حتی موقع بستری ÷یشم نبودگریه الان هم من و نی نی تنهاییم و انشالله بابایی تا 10 روز دیگه میاد ÷یشمون.

قربون دخترم برم که همراه من همه این سختیا رو تحمل کرد. الهی فدات بشم که خدا ترو دوباره بهم داد.قلب

دوباره زود میام و بقیه شو تعریف میکنم...

از دوستای خوبی که یادم بودن خیلییییییییی ممنونمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نگاری
15 آبان 91 19:35
سلام
خوب خدا رو شکر که به خیر و خوشی گذشت


سلام آره خدا روشکر. ممنون.


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد