فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

سلام دوباره

1391/8/15 23:02
نویسنده : مامانی
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر مامانی من دوباره اومدممژه خوشگلم خیلی وقت بود برات ننوشته بودم. دلم برات تنگ شده بود! با نوشتن برای تو احساس میکنم بهت نزدیک ترمماچ . عزیزم الان توی هفته 35 هستیم.چند وقته انقد تحرکت زیاد شده  دایم وول میزنی و لگدای دردناک بهم میزنی!خنثی انشالله تا آخر هفته میرم دکتر که ببینم ترو چجوری باید به دنیا بیارم؟! سزارین یا طبیعی.استرس

اکثر وسایلت رو هم گرفتم. تخت و کمدت رو هم دیروز بالاخره آوردن. یکم ریزه کاری داره که همینجا توی خونه قراره بیان درست کنن. خدا کنه زودتر بیان که من بتونم سریع تر وسایلتو بچینم آخه دیگه چیزی به اومدنت نمونده. عجله نکنی ها بذار قشنگ کارامونو بکنیم بابایی هم بیاد ÷یشمون بعد به دنیا بیا!ماچ

این روزا بیشتر تنهام . یعنی من و تو با هم تنهاییم. چون نباید زیاد فعالیت داشته باشم برای همین زیاد جایی نمیرم. یکم حوصلم سر میره و گاهی استرسی میشمناراحت ولی میدونم خدای مهربون خودش کمکم میکنه و همه چی رو ختم به خیر میکنه...

دخترم برای مامانی دعا کن. مواظب خودت باش. فعلا خدافظ.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بهراد
16 آبان 91 1:22
رای گیری مسابقه ی عکس شروع شد : دوستای خوبم ازتون نمی خوام که برید و به من رای بدید فقط می خوام که برید به اینhttp://www.raeenblog.persianblog.ir آدرس و به زیباترین عکس به سلیقه ی خودتون رای بدید...
نی نی و مامی
16 آبان 91 7:05
سلامممممممممممممممممم مامانی نمیدونی چقد خوشحالم که حالت خوب شده و برگشتی.خیلی نگرانت بودم هر روز میومدم و از نبودنت کلی نگرانو ناراحت میشدم.
خدارو شکر که هر دو سالمین.
پس حسابی نی نی کوشولو آماده شده که یواش یواش بیاد.خیلی کم مونده.مراقب خودت باش.


سلام مامی مهربون. ممنون عزیزم. تو هم خیلییییییی مواظب خودت و نی نی باش . انشالله سال دیگه این موقع بغلته!

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد