فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

مامانی و آخرین روزها

1391/9/8 14:13
نویسنده : مامانی
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم. حالت خوبه قربونت بشم؟ دیگه روزای آخر با هم بودنمونهگریه با این که توی این بارداری روزهای سخت زیاد داشتم ولی روزهای خوب و آروم و شیرین هم بودن که میدونم دلم براشون تنگ میشه. مثل اولین تکون خوردنات یا سکسکه هات یا موقع هایی که بعد غذا کلی ورجه وورجه میکردی . حتی الان که کلی فشارم میدی و شکمم کج و کوله میشه! دلم برای همشون تنگ میشه عزیزم. چه روزایی رو با هم گذروندیم... قربونت بشم دختر نازم... انشاله هفته دیگه این موقع 3 تایی توی خونه خودمون هستیم و من یه فرشته کوچولوی ناز دارم. انشالله که این 6 روز هم به کمک خدا بدون خطر بگذره...

دوست دارم فندقکمقلب مواظب خودت باش!مژهبغلبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد