فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

رویان

1391/9/11 19:39
نویسنده : مامانی
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر مامانی. خوبی عزیزم؟ امروز من و بابایی رفتیم برای بانک خون بند ناف اقدام کردیم و برات پرونده تشکیل دادیم و قرارداد بستیم. البته انشالله هیچ وقت بهش نیاز پیدا نکنی و همیشه سالم باشیلبخند

دیروز هم با خانواده بابایی ناهار رفتیم بیرون به مناسبت آخرین جمعه ای که من و بابایی دونفری هستم! همه میگفتن قدر این روزهای آخرو خوووووووووب بدونین که بعد همش باید بچه داری کنین و همش میومدن پیش ما صدای گریه بچه در میاوردن!خنده خب اونا که نمیدونن من چه دختر ساکت و خانمی دارم! از خود راضیدروغگو مگه نه عزیزم؟

قربون دختر نازم برم که فقط 2 روز دیگه مونده بیاد پیشمون انشالله...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نی نی و مامی
14 آذر 91 10:16
وااااااااااای خدا یعنی الان دخملی به دنیا اومده تبریک میگم عزیزم.ایشاالله که حال هر دوتاتونم خوووووووووووووووووووب خوب باشه. زودی برامون عکسشو بذار تا این فرشته کوچولورو که هنوز اسمشم نمیدونیمو ببینیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد