فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

فندق بی قرار!

1391/11/24 14:28
نویسنده : مامانی
182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی . قربونت بشم امروز تنها بردمت حموم. چند وقتیه که دیگه تنها میبرمت. امروز هم که رفتیم اولش خوب بودی ولی مثل همیشه وقتی نوبت به سرت میرسه گریه و جیغو شروع میکنیناراحت تا آخرش دیگه گریه کردیناراحت طوری که مجبور شدم با لباس نصفه نیمت بهت شیر بدم! بعد هم گرفتی خوابیدی . الان 2 ساعتی هست که خوابی.

از دیشب بگم که مامانی و بابایی ( مامان بابای من) اومده بودن دیدنت ولی تو خیلی بی قراری کردی فک کنم دلت درد میکرد. از طرفی برای تعمیر تلویزیون هم اومده بودن و یه سه ساعتی تو اتاق زندانی شدیم! تو هم همش گریه و غرغر میکردی میخابوندمت 2 دقه بعد بیدار بودی! البته اینم بگم که اصلا دختر نق نقویی نیستی و الکی گریه نمیکنی دیشب هم یه دلیلی داشت که بی قرار بودی. بعضی شبا اینجوری میشی. الهی بمیرم برای اون جیغات فندقی. البته وسط اون بی قراریا آروم میشی و بهمون میخندی. قربون دختر خنده روم برم. انشاله زودتر این مشکل هم حل بشه و همیشه خندون باشی.

خیلی وقته که دلم میخاد صبا با کالسکت ببرمت بیرون ولی میترسم . هم از سرما هم آلودگی هوا و هم اینکه اگه تو یه دفه وسط خیابون شروع به گریه کنی یا شیر بخای چیکار کنم؟؟؟هیپنوتیزم دختر خوبی باش بیا با هم بریم بیرون دیگه! دلم ترکید تو خونه! خودت هم یه بار بیشتر آفتابو ندیدی !تعجب چون همش عصرا و با ماشین رفتیم بیرون.

*فندق داره روز به روز بزرگتر میشه و صداهای جدید از خودش درمیاره خیلییییی هم با دقت اطرافو نگا میکنه . فداش بشمممممممممممممماچ

خب من برم دیگه...

خدایا خودت نگهدار همه نی نی ها باش...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرمر مامان محیا
25 بهمن 91 14:45
مامانی فندق معمولا وقتی نی نی ها رو میبرن بیرون حتی اگه گرسنه هم باشن انقده محو اطرافشون میشن که یادشون میره.من شده محیا رو 2 ساعت بردم بیرون.ولی قبلش پوشک و شیر رو اوکی کن و برو به سلامت.یه بار هم توی پاساژ 4 ساعت بدون شیر همش اطرافو نگا میکرد ...


خدا کنه. آخه هر دفه با ماشین رفتیم بیرون حتی اگه قبلش هم شیر خورده باشه همش شیر میخاد البته زمانی که توی ماشین بیداره.

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد