فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

اولین مریضی

1391/12/4 23:55
نویسنده : مامانی
172 بازدید
اشتراک گذاری

فندقی مریض شد! به همین راحتی ناراحت باورم نمیشد . امروز صبح دیدم یکم بینیش گرفته که براش قطره ریختم و گفتم حتما به خاطر خشکی هواست . ولی از شب دیگه همش داره عطسه و  سرفه میکنه. وقتی اون دهن کوچولوشو باز میکنه و سرفه میکنه جگرم کباب میشه. شبی که داشتم میخابوندمش گریم گرفتگریه آخه هنوز خیلی کوچولوئه خیلی زوده سرما بخوره.البته خدارو شکر تب نکرده شیر هم خوب میخوره.

این چند روز بابایی هم یکم سرما خورده بود. پسر عموی فندق هم که اومده بود خونمون سرفه میکرد نمیدونم از کدوم یکیشون گرفته فقط امیدوارم زود زود خوب بشه. الان هم گذاشتمش تو کریر کنار خودم و پهلوی شوفاژ که گرم باشه و راحت بخوابه .خداروشکر تو خواب سرفه نمیکنه. دعا کنین زود خوب بشه خیلی براش ناراحتم.

یکشنبه هم خونه دوستم دعوتم. با دخترم!از خود راضی انشاله تا اون موقع خوب بشه بتونم ببرمش مهمونی.

دعااااااا کنین دوستان.

×امشب برای بار دوم بردمت حرم دخترم. این دفه دیگه بابایی هم بود و سه تایی رفتیم . باز هم آروم بودی و گذاشتی ما زیارت کنیم. فدات بشمممممم.

زود خوب شو فرشته کوچولوی من...ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهدیه
5 اسفند 91 8:57
عزیزم خیلی مراقبت کن. اسپند هم دود بده. من که خیلی اعتقاد دارم. دعا می کنم زود زود خوب بشه!

ممنون. اشاله هیچ بچه ای مریض نشه.
نی نی و مامی
5 اسفند 91 11:41
آخی فندقی جونم مریض شدی ایشاالله زودی خوب میشی.مامان فندق ازش مراقبت کن که زود خوب شه با هم برین مهمونی راستی این بار رفتین حرم مارو هم دعا کنین

خداروشکر یه ذره بهتره. باشه حتما به یاد همتون هستم...
مامان بعد از اين
5 اسفند 91 18:33
ايشالا زود خوب بشه...مريم ما که بعد از سرماخوردگي اولي هيچوقت خوب خوب نشد. هي يکم بهتر ميشه دوباره يکي ديگه مي‌گيره. شما مشهديد پس؟ ميريد زيارت براي ما هم دعا کنيد!

ممنون. شاید به خاطر آب و هوای اونجاست یا شاید حساسیت داره. انشاله همیشه سالم باشه. موقتا مشهد هستم. چشم حتما...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد