فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

بدون عنوان

1391/7/11 0:46
نویسنده : مامانی
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر مامانی . خوبی کوچولوی نازم؟ قربونت برم. اول از مهمونداریم بگم که یه  ذره دولا راست شدن باعث شد شبش کلی کمر درد و دل درد و پا درد بگیرم! در حالی که اصلا کار خاصی هم نکردم . طفلک مهمونا هم کلی هوامو داشت و کمک کردن . فرداش هم رفتن. منم عین جنازه افتادم خوابیدم. بعدش که بیدار شدم حالم خوب شده بود.لبخند

امروز دانشگاه برامون جشن گرفته بود. میخواستم برم ولی خیلی خوابم میومد. با خودم گفتم این روزا رو غنیمت بدونم و گرفتم خوابیدمنیشخند دنبال کارای اداریمم نرفتم. خیلی چسبید.

نی نی جونقلب قول بده وقتی اومدی زیاد مامانی رو اذیت نکنی! کولیک هم نداشته باشی خوب عزیزم؟ خجالتماچ آخه من خودم داشتم و کلی مامان بابامو اذیت کردم!ناراحت ولی میدونم دختر گلم اینجوری نیست . انقده خانومههههههههمژهبغل گوگولی من.

***هر روز احساس ترکیدنم بیشتر از روز قبل میشه! نگرانخدا این دو ماه رو به خیر بگذرونهخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نی نی و مامی
11 مهر 91 9:39
سلام مامانی جون همه ی این دردا شیرینه وقتی آدم به آخرش فکر میکنه و میدونه یه فرشته خدا واسش میفرسته.
خوب استراحت کن و خودتو زیاد خسته نکن خانومی.
آفرین به دخمل گل که انقد خانومه

سلام عزیزم. اره واقعا . مرسی مامی جون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد