فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

خدایا کمک

1391/7/13 19:47
نویسنده : مامانی
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم. خوبی؟قلب الان مامانی زیاد حالش خوب نیست. هم یکم دلش گرفته هم یکم سرش درد می کنه و هم یه کوچولو گریه کردهناراحت آها گردنش هم درد میکنه! هیچ اتفاق خاصی هم نیوفتاده. فقط احساس میکنم خیلی سنگینم. راستش قبلا فکر میکردم من چون لاغرم توی بارداری زیاد سنگین نمیشم ولی الان که به ماههای آخر رسیدم می بینم که نه از این خبرا نیستناراحت یکم کار میکنم نفسم میگیره . شبا هم موقع خواب احساس می کنم دارم خفه میشم! نمی خوام ناشکری کنم فقط از خدا می خوام بهم صبر بده و کمکم کنه. میدونم همه مامانها این دوران رو گذروندن.

دخترم برای مامانی دعا کن زودتر حالش خوب بشه... فک کنم از دل مامانی خبر داری چون سریع شروع کردی به تکون خوردن!

دوست دارم عزیزمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد