فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

کارهای فندقی

1392/2/16 12:11
نویسنده : مامانی
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. امروز فندقی رو بردم حموم و الان کنارم خوابیده. منم از فرصت استفاده کردم و گفتم بیام از کاراش بنویسم.دیشب 12 خوابید و من خودم تا 2 بیدار بودم و داشتم کارامو میکردم که بیدار شد شیر خورد و دوباره خوابید. ساعت 3 دیدم کاملا سر حال بیدار شده و زل زده به من . لابد انتظار داشت باهاش بازی کنم.ولی من گذاشتمش رو پام که بخوابه خلاصه تا دوباره بخوابه ساعت شد 4کلافهخدا کنه دوباره خوابش به هم نریزه تازه چند روزه که خوب شدهخمیازهناراحت

خیلی منتظر روزی بودم که وقتی بهش اشاره کنم بیا بغلم دستاشو برام باز کنه. از اونجایی که بنده شانس ندارم اولین بار به صورت نصفه نیمه این حرکتو برای پرستارش انجام داد!!!!عصبانیگریهانشاله درستشو برای خودم انجام میده!!!!نیشخنداز خود راضی

تازگیها وقتی شیر میخوره همش دستشو میبره تو موهای خودش و میکشه . دردش هم نمیاد انگارتعجب الهی قربون اون کله ات بشم من.قلب

راستی خیلی هم دوست داره با پلاستیک بازی کنه. وقتی عوضش میکنم تا یه چند دقیقه ای با بسته پوشک سرگرمه ولی بعد حرص میخوره که نمیتونه بخوردش و جیغ میزنه!متفکر

هوا هم اینجا گرم شده . فندقی هم که گرماییه خدا کنه اذیت نشه. منم هنوز روزا خونه ام و کارمو شروع نکردم. قراره بهم خبر بدن. خودم دیگه نمیخوام برم دنبالش چون فکر میکنم خیلی برام سخت میشه .

نمیدونم این شرایط تا کی ادامه داره...ابرو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهدیه
18 اردیبهشت 92 15:49
سلام دوستم
پنج ماهگی فندقی تون مبارک!
روز زن هم مبارک
بوس

سلام عزیزم . خیلی ممنون.

مامان آیهان کوچولو
22 اردیبهشت 92 10:03
ایشاالله که فندقی کاملشو برا مامانش عملی میکنه.


امیدوارم خاله!


مامان آیهان کوچولو
6 خرداد 92 8:17
سلام مامانی چرا خیلی وقته نیستی؟
حال فندقی ما خوبه؟


سلام عزیزم. خوبی؟ حسابی گرفتارم. میام توضیح میدم. مرسی فندقی هم خوبه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد