فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

همش پرید!!!

1392/3/8 14:12
نویسنده : مامانی
371 بازدید
اشتراک گذاری

وااااااااااای یه عالمه نوشته بودم. دو بار. همش پریددددددددددددددگریه ای خدااااااا

آقا خلاصه بگه من رفتم سر کار از اول این ماه! بد نیست . روزای اول خیلییییییییی سخت بود و خسته میشدم ولی الان یکم عادت کردم. بدیش اینه که باید برم یه شهر دیگه که 45 کیلومتر با اینجا فاصله دارهناراحت ولی خوب بعضی آخر هفته ها تعطیلم . مثل امروز.

چند روز دیگه باید واکسن 6 ماهگی فندقی رو بزنم . چه زود میگذره. من که انقدر کار دارم که 24 ساعت هم برام کمه.

یک هفته ای هست که دختر کوچولو تنها میشینه. امروز هم برای اولین بار توی وان حمومش نشست .قلب فک کنم از دفه های بعد باید براش اسباب بازی ببرم توی حموم. الان هم همش به قوطی شامپو گیر میده!

پس فردا قراره هر دو تا مامان بزرگا بیان اینجا...

وقتم تموم شد باید برم به کارام برسمناراحت حیف شد کلی چیزی نوشته بودم که پرید.....گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مجله خبري بروزترين ها
8 خرداد 92 14:37
جديترين خبر هاي روز درباره نگهداري از كودك هر روز به صورت رايگان براي شما ايميل مي شود در گروه ما عضو شويد http://www.beroztarinha.com/group/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد