فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

کارهای جدید

1392/3/9 20:42
نویسنده : مامانی
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. فندقی دیروز برای اولین بار پاشو رسوند به دهنش !!!! هر چی هم میگم اخخخخخخخخخخخخه فکر میکنه شوخی میکنم و میخنده!قلب

دیشب هم برای اولین بار توی خواب غلت زد. دیگه باید دورشو چیزی بذارملبخند

الان هم از توی موبایل براش آهنگ بچه گونه گذاشتم داره نگاه میکنه و تقلا میکنه موبایلو بگیره. خیلی آهنگشو دوست داره و میخندهماچ

دیشب یه گندی زدم!نگران نشونده بودمش که یه لحظه ازش غافل شدم گومبی افتاد. الهی بمیرم براش. سرش درد گرفت .گریه کرد منم زود بغلش کردم .خدا رو شکر طوری نشدبغل

ذادعر وئعئوذئدغطزی دغ ثذععغ(اینم اولین دست خط فندقی در وبلاگش)ماچ

من رفتم نمیذاره بنویسم که!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آیهان کوچولو
11 خرداد 92 18:05
قربون دست خط فندقی جونم بشم
چه خوب که ازش نوشتی مامانی جون چون دلم براش خیلی تنگ شده بود.
از طرف من خیلی بوسش کن.

ممنون خاله مهربون.فندقی هم یه بوس آبدار میفرسته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد