فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

هدیه خدا

اولین دندون

1392/4/3 13:11
نویسنده : مامانی
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم. قربونت برم عیدت مبارک. امروز نیمه شعبانه.الان خوابیدی برای همین من تونستم یه سر به اینجا بزنم.

دختر گلم چند روز پیش یعنی جمعه 31/3/92 من و شما با هم خونه تنها بودیم و داشتیم با هم بازی میکردیم . وقتی داشتی میخندیدی دیدم یه دونه سفید کوچولو از لثه ت زده بیرون! دندون کوچولوت نیش زده بود. (دندون سمت چپ از پایین در سن 6 ماه و 19 روزگی) قربونت برم جوجو. خیلی خوشحال شدم و فوری به بابایی و مامانی ها خبر دادم. اونا هم کلی ذوق کردن! خوب شد این دندونه بالاخره در اومد آخه خیلی اذیت شدی. چند روز قبلش تب کرده بودی و غذا هم خوب نمیخوردی . فکر کردم مریض شدی ولی احتمالا اونا هم به خاطر دندونت بودهقلب میخواستم برات جشن بگیرم ولی متاسفانه اینجا کسی رو نداریم . خیلی حیف شدناراحتفقط برات دندونی درست کردیم.همشم بنده خوردم!نیشخند

خوب از دندون که بگذریم یه هفته ای میشه که دیگه قشنگ تنها میشینی و دیگه لازم نیست من مواظبت باشم. یه دشک کوچولو برات پهن میکنم و اسباب بازیات رو برات میارم تو هم  مشغول میشی .البته همش غر میزنی که منم پیشت بشینم! ولی گاهی یواشکی فرار میکنم که برم یکم کارامو انجم بدم.لبخند

یه چیز عجیب و جالب هم اینکه در سن 6/5 ماهگی شما پستونکی شدی!!!! قبلش اصلا پستونک رو نمیگرفتی همش عق میزدی و مینداختیش بیرون. ولی از زمانی که من رفتم سر کار و پرستارت میخواست بخوابوندت بهت پستونک داد. چون همش بهانه سینه رو میگرفتی و نمیخوابیدی ولی الان با پستونک آروم شدی و شبا هم من دیگه مجبور نیستم دائم بهت شیر بدم! البته هنوز خواب شب خوبی نداری و زیاد بیدار میشی ولی پستونکت رو که میدم میخوابی. تو خواب هم زیاد وول میزنی و خیلی دوست داری به پهلو بخوابی!ماچ

الان هم بیدار شدی و میخوای لب تابو بگیری! بهتر دیگه برم تا دعوامون نشدهقلب

عاشقتم جوجه نازمبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساتیار
5 تیر 92 22:08
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
فاطیما
18 تیر 92 20:51
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد