فندقیفندقی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

هدیه خدا

درد دل

1392/5/9 12:47
نویسنده : مامانی
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم. خوبی عزیزم؟ نمیدونم برای اولین بار چند سالگی قراره خاطراتی که برات نوشتم رو بخونی ولی امیدوارم هر سنی که هستی بتونی حرفای منو خوب درک کنی . گرچه فکر نمیکنم تا زمانی که خودت مادر بشی بتونی حرفای منو واقعا بفهمی.

امسال ماه رمضون واقعاااااااااااااا بی توفیق بودم .روزه نگرفتن به خاطر شیر دهی بماند حتی یه عبادت کوچیک هم نتونستم بکنم. فقط دو جزء قرآن خوندم. دو شب قدری هم که گذشت هیچ کاری نکردم . یعنی انقدر اذیتم کردی که تا خوابیدی منم بیهوش شدم. خیلی از این قضیه ناراحتم . هیچ سالی اینطوری نبوده حتی زمانی که امتحانات سخت و درسای سنگین داشتم!!!گریه امیدم فقط به امشبه که لااقل یه جزء قرآن بخونم  ویکم اعمالو انجام بدم. نمیدونم چرا انقدر از خدا دور شدمگریه بعضیا میگن همین نگهداری از تو وشیردهی خودش عبادته ولی نمیدونم چرا اصلا حس خوبی ندارم. نمیدونم... خدایا خودت کمکم کن.

دیروز داشتیم وسایلو با بابایی جمع میکر دیم که انشاله 5 شنبه اسباب کشی کنیم. تو هم تا تونستی اذیت کردی و غر زدیگریهشانس من 2 روزه که اسهال هم شدیناراحت ولی خدا روشکر تب و استفراغ نداری و غذا و شیر هم میخوری .نمیدونم این اسهال دیگه از کجا اومد. تاااااااازه دیشب بعد از اون همه کار و خستگی بردمت حموم که آب قطع شد!!!!عصبانیکه شانس آوردم چند بطری آب ذخیره داشتیم و با همونا آب کشیت کردم و دست از پا درازتر اومدیم بیرون! یعنی دیروز واقعا روز من بود!!!عصبانی

نمیدونم این ماه چرا انقدر بد شده بودی سوال 4 و 5 ماهگیت هم خیلی اذیتم کردی!

الهی بمیرم که زبون نداری بگی چی شده و همش غر میزنی.

الان هم کلی کار دارم ولی چون خوابیدی نمیتونم وسایلو جمع کنم.

خدا خودش به دادم برسه. اینجا هیچ کسو ندارمناراحت خدارو شکر باز پرستارت هست یکم نگهت داره تا من کارامو بکنم. انشاله فردا هم به خیر بگذره و تو هم خونه جدید رو دوست داشته باشی. اونجا آرومتر باشی و با هم روزای خوبی رو داشته باشیمقلب

خدایا کمکم کن. امشب آخرین شب قدره. نمیخوام جزء دست خالی ها باشم. دخترمو به خودت سپردم. خودت نگهدارش باش. به این روزای عزیز قسمت میدم کمکش کن از خودت و قران و اهل بیت دور نباشه و ناامیدم نکنه...گریه

×××ترو خدا امشب برای ما هم دعا کنین...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

درسا کوچولو و مامان
9 مرداد 92 17:10
هی منم همین احساس را داشتم انگار کلی از خدا دورم اسهالش هم شاید ویروسی باشه تا ده دوازده روز اسهال داره بعد خوب میشه سعی کن بهش مایعات زیاد بدی آب بدنش کم نشه عکس از نانازی بذار


باشه عزیزم ممنون




مامان آیهان کوچولو
11 مرداد 92 8:31
منم مثل تو...روزه که نتونستم بگیرم هیچ اصلا نتونستم یه دعایی چیزی بخونم.لااقل تو تونستی 2جزء بخونی من اونم نتونستم.
کل شبای قدرم انقد خسته بودم که ایهانو میسپردم به باباش ساعت 10:30 میخوابیدم.
ایشاالله سالهای بعد اگه عمری بود تلافی میکنیم به یاری خود خدا.
خونه جدید مبارک.

انشاله. ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد